2011-12-01
19:02:44

Jag har bank och ID-kort!

yes yes, jag och mami var och fixade det till mig idag! Det var riktigt gött faktiskt... eller nje, egentligen inte. Jag har det ju inte nu och jag har ju inte pengar på det heller precis. Dessutom ser jag ut som en bajs på bilden!-.-
Men jaja, det är ju bara 5 år jag ska ha bilden^^
Sen drog jag och mamma upp till Nice för jag såg en skitsnygg skinnjacka där igår ju så vi köpte den och en liknande i grå också (fasst den gråa är lite tunnare så det är mer vårjacka). Och vi köpte också en stort silverarmband fasst shhh, jag vet egentligen inte det här ;)

Imorgon åker vi till farmor och farfar också för att fira farfar som fyller 75 på måndag (samma dag som mig!!!) men ja.., alla brukar fira han den 3e iaf -.-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: