2011-12-05
20:54:09

Puss på kvällen

Jag fick lite sms damp på clara förut för jag undrade om hon hade lust att komma hit ikväll men fick typ aldrig nåt svar så jag bara "CLAAAAAAAARAAAAAAAA!?!?!??!?!?!??!?!?!?" och "JORDEN ANROPAR CLARA, 1,2 TEST TEST; CLRA ÄR DU DÄR???"... hehe... aa, nåt sånt?^^
men iaf så hade de en surprise till mig så de kom!!! :D Och Claristo, A-I, sophia och so har varit här, ätit middag med oss och tårtis. Min moder visste men hon sa inget!!o.O
Jaja, snart är ännu en dag över och den avslutas med min nya gig kopp med te och lite läsning. Livet är allt underbart, inte sant?

(Förlåt ni läsare för att jag aldrig lägger upp några som helst bilder. Ledsen för det :( men imorgon kommer det. Jag har målat lite... okej, en bild som jag snart är klar med som tagit typ... 3 timmar att göra än så länge :) Den kommer ni få se, mina födelsedagspresenter och sånt skojjjjjj :D
Men så länge får ni fortsätta lida en stund till av bildbrist.. Ni kan ju alltid få en gammal bild att njuta av?? :D


ehhe...., mysigt?^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: