2011-08-19
13:30:31

Jag hatar våran dator!! -.-

Jag skulle vara med i en Nelly tävling men HELA TIDEN står det att det är nått "fel" på sidan så jag kan inte byta sida när jag vill se mer kläder-.-
SUCK!
Jaja... här får ni 2 bilder på liknande saker det jag ska köpa i Göteborg typ :)
Typ så.. fasst helst svarta tror jag :)
UNGEFÄR såhär ser toppen som jag pratat om ut.. fasst ändå inte :p Den har mkt ljusare färger och mindre groft stickat..
Den är iaf superfin :) <3

Idag vaknade jag ca halv ett fasst jag lade mig typ halv tolv igår.. HUR ORKAR JAG SOVA SÅ LÄNGE?? :(
Jaja, när jag var nere och hämtade posten förut så fick jag ett BREV!! :D Det var från Jojjo! <3

Men åhh-.- En sak som jag inte fattar är hur jag kan ha vart så snuvig nu i typ en vecka?!:( Varge "morgon" vaknar jag av att jag är super tätt i näsan och har ont i halsen. Jag snyter och snyter mig men ingenting blir bättre :(
Idag ska jag nog ha en slappa framför tv och dator dag. Jag gillar vädret som är utomhus<3 Det är så nära man kan komma höst nu och vet ni vad?? :D Jag såg typ 1 gulnat löv i ett av våra träd hemma förut!! :o Men nu får ni gärna kommentera sötnosar så skriver jag antagligen mer senare eller nåt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: