2011-08-11
00:21:28

SUPERÖVERDRIVEN bild på mitt öga jusst nu;


Erkänn att jag lätt kan bli konstnär på datorn va?? Haha x) Okej.. jag gjorde först bara ett öga och sen blev det väldigt..inte alls bra, så det fick bli mitt öga.. typ, inte alls. o.O Hahaha.. men det är bara lite rött.. det är det ända men aja..
Förut var jag sur så jag målade en till bild i paint!:

lägg mårke till det vackra långfingret på ena sidan o.O Hehe.. var bara tvungen att få rita av mig lite.. så detta hamnar väl i .. DRAWINGS kategorin nu då :)
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv: haha nej det är inte jag på bilderna.. dock önskar jag det för då vore jag ägaren till de underbara koftorna haha :) kram

2011-08-11 | 15:29:09
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: