2011-06-30
21:42:59

jag är seriöst köptberoende!

Haha.. det var nära att jag skrev: Jag är steril men ja..det är jag inte ^^

Jag och Clara har varit lite skumma och flummiga hela dagen.. bara så att ni vet x)
Ännu ett nytt akvarellset men hallå?! Jag låg uppe till 12 för att jag hade ångest för att jag inte köpt det xP , 129:-
Den röda och blåa färgen i har jag köpt idag (den svart/gråa köpte jag igår och den bruna är gaaammal men clara hade en tom låda som jag lade den i<3 )
Någorlunda bättre bild (men dålig bildkvalitet..).. 25 :-/st för färgerna
Pennvässare, 12:-
Grafitpenna, 16 :-

Blev skitsur igår när min grafitpenna gick isönder igår så ja... hehe ;)
Har 100 kr kvar nu som ska räcka till 3 födelsedagspresenter och så.. Men det fixar sig nog :) Mamma vet jag redan vad jag ska ge.
(En utflykt med bara hon och jag då vi sticker till nått udda ställe och äta piknik och så och kanske något porträtt men jag får se..)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: