2011-05-25
20:46:57

film + har packat! :D

Jag ser på Rase your voice nu! :) Älskar den verkligen, den är asbra!! Lisa rekomenderar:p
Men nu har jag iaf packat klart:D Jag har packat typ massor x)
Idag fick jag brev från Jojjo och Clara c: Blir alltid så överlycklig när jag får brev.
Tänk liksom, snart är det sommarlov!! Det är helt sjukt igentligen. Tiden bara rinner iväg, jag vet inte om det bara är jobbigt eller bra..
Men nu har jag målat mina mininaglar blå iaf :D Bara så att ni vet^^ Hihi.. jag har inte speciellt långa naglar eftersom jag har en så.. äclig ovana igentligen, att bita på naglarna. Uhh.., men kan samtidigt inte sluta :(
Yaya..<3
Såhär långa och fina naglar vill jag verkligen ha, men GRRW!!  Ha det underbart folket ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: