2011-11-12
11:07:36

12/11-2011 lördag

Jag har nyligen packat in 2 presenter till pappa för det är ju fars dag imorgon! Vad har ni köpt till eran pappa?

Jag ska snart äta frukost och sedan damsuga på rummet... mrr...., vid ett tiden sticker jag och mamma och simmar lite i simhallen. Så himla härligt. Sen eftre det kan jag fortsätta med min dag så som jag har planerat och vill ha den - med ett akvarellblock i handen och penslar och papper! ♥
Jag hoppas att jag ska hinna en större bit på min målning nu men ska ändra lite så som hon står i skissen, just nu så ser allt rätt supertråkigt ut faktiskt så jag hoppas att det ska funka!

jag just nu iförd morgonrock och gammalt smink under ögonen, sånt som hör lördagsmornar till ;)
Postat av: JohannaArvidsson

Lisa, din blogg har blivit sjukt snygg :D

2011-11-12 | 16:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: