2011-11-19
09:38:48

19e november 2011

God morgon sömntutor!
Har varit uppe sedan halv 8 för att jag har haft så jävla ont i mitt huvud, min hals, min näsa osv... livet som sjukling asså...
Iaf så ska jag inte på konfan som är idag... Skulle vara så himla kul men är man sjuk så är man :(
Jag ska nog försöka mig på att beställa de där penslarna och det idag. Men oavsett om mamma och pappa är med och betalar så måste de betala allt först via kort eller nåt. Mrr..., längtar till dagen jag får ett kort och känner mig fri... Nej, gud vad oansvarig jag kommer vara då. SÅFORT jag ser någonting som jag vill ha kommer jag börja dreggla och börja tömma kortet på pengar...
Men iaf så hoppas jag att jag ska kunna få detta i födelsedagspresent eller julklapp.

Sitter iaf nu i min moder och faders säng och lyssnar på mjuk härlig musik och mår myspys. Men idag kommer jag pussa lite på min stora tekopp som jag veeeerkligen är kär i, speciellt sånna här sjukisdagar. Då är de min hjälte i nöden! ♥
Postat av: clara

men man måste va typ...15 eller 16 eller ngt för att handla på internet eller typ hm-katalogen...

2011-11-19 | 10:35:36
URL: http://clariizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: