2011-11-20
11:16:32

20e november 2011

God morgon!

Jag fick 1 kommentar som var så himla omogen igår.., och den var om min mormor där det stod "jävla pannsionjävel". För det första stavas det inte så och för det andra så ska ni ge fan i min familj.
Allvarligt talat, ni vet ingenting om dem och jag fattar inte varför ni lägger ner tid och ork på att skriva sånna kommentarer. Om ni ville vara taskiga mot min mormor så kan jag ju säga att hon kommer knappast se eran kommentar, och om jag tar åt mig, nej. Men jag blir rätt pissed of på att det ens finns människor som ORKAR sitta vid datorn och skriva sånna kommentarer.. ^^

Men förutom det, nu sitter jag iaf och jobbar matte, eller jag gjorde det för en halvtimme sen iaf :p
Det är ingen idé att jag säger att jag ska jobba på porträttet för varje gång jag säger det så gör jag inte det iaf ..
Jag är superhungrig nu men alldles för trött och sleten för att dra mig upp ur sängen och gå ner.

jag just nu bild - check!
Postat av: clara

men gud va taskigt :c

aja... haha tänk om hon läste din blogg x)

2011-11-20 | 14:17:31
URL: http://clariizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: