2011-11-25
08:10:21

25e november 2011

God morgon på er!
Sitter i mormors gamla nattlinne med en kopp te och musik i öronen och njuter av dagens ledighet! :) Klockan 9 kommer de och hämtar mig (oj.., förlåt om jag nämt det sisådär 61426194 ggr tidigare ^^).
Det är så himla skönt att inte behöva skynda alls utan bara koppla av!
Men åhh, igår på utvecklingssamtalet .., bara jag som har något starkt emot utvecklingssamtal?? Jag bara har det och det finns ingenting att göra åt det... allt gick ju bra och så men allt är alltid så pinsamt bara.
Jaja, det är väl en del av skolan?

Ha det goet nu folkens! :)
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv: haha jasså, det har jag aldrig hört förut! Att jag skriver roligt menar jag haha :) men vad kul att du tycker det :) kram!

2011-11-25 | 14:58:00
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv: här kommer namnen på låtarna:

New slang - the shins

Nantes - beirut

Re: Stacks - Bon iver

A lack of colour - death cab for cutie



kram :)

2011-11-25 | 15:03:34
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: