2011-11-19
21:23:46

bara för att jag är väldigt uttråkad...

har du:
har du några kärleksproblem:nope
har du ätit något idag: ja :D
har du pratat med någon idag: ye box
har du gråtit idag: nejnejnejnej
har du skrattat idag: nee :(

jag:
är singel: yes
är rädd för att bli övergiven: ja, ingen vill väl vara ensam?  
svär ofta: sometimes..
sjunger i duschen: ja, där kan man sjunga hur högt som helst utan att nån har "rättigheter" att klaga på en :D 
är en morgonperson: hehe.., ibland, ibland inte

har du:
piercingar: nej, men ville pierca mig för ett tag sen. Skulle blivit i läppen isånnafall :) 
pojkvän: frågade ni inte nyss om jag var singel? Men om frågan ni undrade var om jag var homo så är frågan nej^^ Fast ja, svaret på frågan som stod är helt enkelt nope, jag är SINGEL! 
för många vänner: det kan man väll inte ha?
rymt hemifrån: typ när jag var liten i 1 timmer då jag "bodde" i trädet eller i lekerstugan^^
färgat håret: jupp
bra självförtroende: det har jag väl men ibland önskar jag att jag inte var som jag var så vet inte riktigt om jag är helt självsäker i mig själv? Jobbar väl på det antar jag..
sagt "jag älskar dig" till någon: ja <3
gjort något olagligt: jag hoppas inte det? 
somnat i skolan: hehe, franskalektioner asså...
ett ben: nej?
Tappat bort mig i min hemstad: haha, ja, jag var typ 3 år och sprang runt i storstaden årjäng som en galning och grät och letade efter mormor. Barfota var jag också :p 
gjort något som jag lovat mig själv: ja :)
smugit ut utan lov: nej, jag är inte sån..
ljugit om var jag är för mina föräldrar: förlåt mami och papi 
varit på en blind date: nej men skulle vilja, skulle vara så mysigt! ♥
sovit en hel dag: åhh, jag sov till tjugo över två en gång, depprimerande va! :( 
somnat gråtande: aa...

brukar du:
titta dej själv i spegeln: jag är egowoman 
ha ångest: inför prov..
drömma mardrömmar: tyvärr ja
hata folk: jag vill inte hata någon.
lita på folk: ja, ibland lite för lätt...

sista person:
sista personen som sov i din säng: räknas katten. Annars var det väl mummis antar jag?
fick dig att gråta: skådespelarna i twilight?
du delade en dricka med: Olivia 
skrek på dig: T tror jag?
du fick sms från: Majstro

Jag förstår er till hundra om ni inte orkade läsa, gjorde nog detta mest för att jag var uttråkad ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: