2011-11-19
11:02:59

Clara; jag har ju 2 föräldrar som är över 18! ;D

Nu är allt beställt och klart och jag är överlycklig!
Sakerna kommer om 2-4 arbetsdagar och jag får de i födelsedags eller julklapp! :) Men det gör ingenting. Jag har så mycket att göra innan jag får det ändå så jag tror jag klarar mig ganska superbra iaf under dessa korta 16 dagar som är kvar!
Men igår fick jag även tillbaka min mobil som har varit på lagning hur länge som helst!!! :D Eller jag kanske sa det i något tidigare inlägg, men nu fick ni höra det igen iaf ;)
Tänk, snart är det redan december. Och ingen snö har kommit än.. hmm, det är väl min lycka för en gångs skull... Någon tänkte väl att Lisa inte behövde slå ihjäl sig själv iår ^^
Postat av: Frida

Vad har du för mobil? :)

2011-11-19 | 11:17:46
Postat av: clara

jaaa men asså om du skulle få ett eget kort så kan du inte köpa med det.

2011-11-19 | 15:24:09
URL: http://clariizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: