2011-11-07
22:16:41

don't kiss me goodbye

ehh.., vet att jag är största tönten... ever eftersom jag skriver inlägg var tredje minut men bortsett från det så är jag kär i denna låten som jag upptäckte idag på franskan när vi såg på fjärilen i glaskupan.., kom att tänka på att den är med lite i andra twilightfilmen också. mys.
min stora tekopp håller mig sällskap när jag sitter ensam ihopkrupen i mitt kök. jag är väldigt orolig och rädd att det blir en sen, lite väl sen, kväll ikväll eftersom jag är extremt ritsugen just nu... så är det ibland men nej nej nej! inte så, det får jag inte tänka..., måste fixa provet imorgon ju!!!
hmm..., men förhoppningsvis gör tet mig väldigt trött så att jag bara kan borsta mina tänder och krypa ner i min sköna säng sedan? men åhh.., vad ointresanta saker jag skriver nu...
Ska nog försöka fixa någon video att lägga upp snart också. Men först MÅSTE jag fixa designen ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: