2011-11-03
20:38:29

Fin dag!

Idag har varit en riktigt bra och härlig dag.., även om jag var en aning.., okej jävligt besviken och ledsen över igår.. :(
Men vi gick ut på stan och jag har fått köpt mkt bra och nödvändigt :) Igår köpte jag en vit skjorta från H&M (glömde kanske säga det igår mitt i allt?). Men iaf så gick vi in på minst 7 olika indiska affärer i jakt efter ett speciellt halsband som jag dock inte fann.., däremot fann jag ett finns pannband (säger man så??). Det var svart och matschande vantar med stora fina rosetter på. Sen gick vi till stadium där vi köpte massa bra sportkläder till mig!! sportbehå, tighta träningsbyxor, mjukisbyxor, linne.. ja ni vet?
Sen var det såklart halva reapriset på Lindex och jag hittade en älskvärd stickad tröja för 100 kr som jag kostade på mig.
Sen har vi strosat runt i gamla stan, fikat och nu på kvällen (17.50) så gick vi på bio! Vi såg på en film vars namn jag alltid glömmer (footsloose eller nåt). Den var suverän och jag blev närapå kär i huvudpersonen. Han shar lite Grease-stil men åhh.., så fin ♥

Nu ska jag kolla fb, bloggar och sedan gå upp till hotellrummet. Ser att ni blivit fler som följer bloggen föresten! TACK och välkomna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: