2011-11-22
18:22:19

flygande jacob

Har varit på tjejgrupp idag och vi lagade mat. Gosh så gott det var! Vi gjorde flygande Jacob med ris och som efterrätt blev det glass och choklad/kola-sås! ♥
På fredag ska jag med Claaaaaraaaa till Charlottenberg och kolla runt lite med hennes lillasyster och mami! :) Det ska bli så kul! :D
Men clara: åker vi direkt efter skolan? Hämtar ni mig där då?? :o

Har denna tröja och en vit skjorta under :) Så att kragen sticker ut. Jag och kaja tog faktiskt bilder i skolan med digitalkamerorna som finns på bilden så vi får väl lägga in dem imorgon eller nästa tisdag?
Postat av: clara

tja, inte för att jag förstår vad du ska göra på skolan när vi har studiedag, men om det är skolan du har tänkt gå på så får vi väl hämta dig där :P

2011-11-22 | 18:37:22
URL: http://clariizz.blogg.se/
Postat av: a-i

it is studiedag då lisa.

2011-11-22 | 20:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: