2011-11-06
20:37:57

Hemma igen efter 6 timmars bussresa och 5 härliga dagar i Stockholm!

Dagarna i stockholm har varit awesome... bortsett från rihanna grejen men hmm..
Jag har träffat underbara människor, haft enormt kul och blivit 10 saker rikare :D
Men när jag kom hem efter 6 ganska korta men tråkiga timmar på buss så fick jag hemgjort pizza (favorit i repris eftersom jag åt det igår också :D) Men det var ganska äckligt för en kille satte sig framför mig och han pruttade så det stank ASMKT!!!!!!!! INTE lika roligt...
Men har smsat en del med Clara som är sjuk..aw! Hoppas du blir bättre underbara människa! ♥
Men nu ska jag sno pappas iphone och ta bilder på det jag köpt :D
Postat av: claris

Jag ska bli bra, lillen ;)

2011-11-07 | 08:53:06
URL: http://clariizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: