2011-11-17
07:15:57

Idag är jag tf med stora TF!! :D

haha, jag har på mig twilighttröjan, svarta jeans, i love vampires - halsbandet och team edward halsbandet (köpte båda när jag var i england på språkresa). Det ska bli så jävla kul idag. Eftersom jag bor i årjäng också så har man inte möjlighet att se på bio varje dag utan kanske mer 1 gång i månaden då det lika gärna kan vara nalle puh som går...
Men idag åker jag med mamma ner.
jag hatar att jag känner att jag håller på att bli mer sjuk!!-.- Men jag kämpar seriöst emot nu! Jag kan ha 3829274 grader feber idag men det skiter jag i för jag SKA seriöst se Breaking Dawn nu! And thats it!
Postat av: ullis

jag är besviken på dig! du faller tillbaka till ditt gamla twilight jag..haha men hoppas du har det kul

2011-11-17 | 13:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: