2011-11-10
15:33:01

Långklänning

Jag vet, jag suger på att uppdatera... sry guys :D
Men idag på skolan hade jag en lång svart klänning och en stickad tröja, ett stort halsband och röda naglar :)
Jag trivdes i det och det var kul att sticka ut lite..
Dock så är allt muppat hos oss och det ser helt gult och mörkt ut på bilder...
Idag fick vi reda på våra matteprov och jag vick 19 av 20 och 19-20 var B. Man kunde inte få A?!?! -.-
Blev skitsur för det men ... mrrr.
Och jag KAN tydligen INTE få A i matte eftersom jag går i en lättare grupp. FML-.- Strävade som ett as för att få det men inte då :( Aja, ska kämpa och visa att jag förtjänar det...
Men sen hade vi ett no;test och det gick bra tror jag. Väldigt bra faktiskt. I hope so!
Men nu har jag typ inga mer läxor.. utom franskaglosor på måndag ocg engelskaglosor på tisdag men det går nog bra för på engelskan så ska man sammarbeta med den man sitter brevid och hjälpas åt.
Min helg kommer spenderas med en bra bok, mina pennor och penslar och musik! ♥
Känner att för första gången på ganska länge så står det ingenting planerat i kalendern så ska banne mig passa på nu!
Dock har man en skoldag kvar, men sen så. Då, då blir det 2 dagars frihet och avkoppling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: