2011-11-21
08:53:06

No school for me today ..

Faktiskt måste jag säga tyvärr. Idag ska vi nämligen gå igenom soprovet som vi har imorgon! Förlåt men vafan går man igenom provet 1 dag tidigare så man inte hinner plugga ett piss!!!!-.-
Sitter iallafall med en mjuk kofta, ullfilt och stor tekopp i kökssoffan nu. Planerar att spela lite sims ett tag men det får inte bli för länge, sen ska jag sova en stund till. Jag gör allt för att bli frisk nu. Hade 38,1 när jag tog tempen i morse (inte för att det är särskilt intressant fakta)

Titta vad jag fann förut. Så otroligt gulligt ♥ Det är den här "gud som haver" bönen.Och bilden på är så himla go så det får bli ett nytt bokmärke för mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: