2011-11-07
21:56:27

omg, varför lyckas jag alltid göra bort mig?

Hehe..., förut på skolan (jag är hemma nu) så gjorde jag SÅKLART bort mig..., jag var trött och tänkte inte riktigt på vad jag sa när jag skulle säga "jag vill rapa" så jag sa "I want to rape..." öhhm... för er som inte förstår vad det betyder så är det "jag vill våldta" och jag bara. NOOOOO! o.O
Men ja...
Kollade igenom mina papper om skolan nyss och jag nådde målen med marginal i 3 ämnen (är lite förvånad att jag inte fick i marginal i matte faktiskt) och godkänt i resten. Väldigt glad att jag inte fick ig i något :) Men angagerar man sig mkt i skolan och verkligen försöker så tror jag faktiskt inte att det är någon större svårighet?
Men mm... , nu ska jag brygga te och sen sova tror jag för inatt som jag bara ynka 5 timmar.... och det var verkligen INTE mys, jag vandrade runt som en zombie på skolan .. och ibland blev jag lite över energisk och började babbla på om ingenting och ja..
Men sen blev jag superglad över en annan sak idag :D på 3 veckor har jag gått ner 1,4 kg så det känns riktigt skönt och bra :)

där ser ni faktiskt min nya röda tröja också, inte så bra men ändå :p
Postat av: christina

haha, "I want to rape" xD den har jag också lyckats säga, men det var liksom inte i skolan med svenska kompisar utan hemma i min lägenhet, till min engelska pojkvän... hahaha, STEEEELT or what när jag sa det liksom!? haha =D

2011-11-07 | 23:45:32
URL: http://londonsvenskar.com/christinaisacson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: