2011-11-08
18:18:52

så sur!

jag försöker verkligen ändra på bloggens utseénde men hur går det tror ni!?!?!??!??! -.- APA! Jag vill ha det där med de olika kategorierna och allt det där på höger sida ist för vänster och att inläggen ska vara mer i mitten och att den svarta rutan runt varje inlägg ska vara runt alltihop samtidigt ist för bara inläggen och inte själva rubriken eller nått och allt ska liksom.. sitta ihop men SJÄLVKLART så funkar ingenting för mig nu...
jag fick ktegorisakerna till andra sidan och allt var bra med då fuckade internetet upp sig så att allt försvann och när jag skulle göra igen så kom de till andra sidan men längst ner av allt och man kan inte få upp det dit man vill och åhh!!! -.- INGENTING GÅR!-.-
Help me!!!
Postat av: clara

lol. och här sitter man med feber -.-



roligt att läsa om dina i-landsproblem ;)

2011-11-08 | 19:46:20
URL: http://clariizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: