2011-11-13
09:15:21

Söndag morgon (D-dag)

Idag är det farsdag :D .. eller "The D-day" om man vill så^^
Idag ska jag nog tillbringa dagen med någon promenad, fota allt som jag köpte i Stockholm, ta en dagens outfit, teckna och ja, ni fattar?
Men jag är bitter för tack varre att Maja gav mig detta så har jag helt glömt bort att teckna på min akvarellbild :(
Men yeye, har all tid i världen väl?
Bara jag som tycker att tiden går så jobbigt snabbt? Snart sitter man där, 30 år, villa - man - barn - och man blir bara äldre...
Antagligen är det inte särskilt normalt att ha åldersdepprision när man bara 13 år.. (fjorton om 22 dagar). Men det är så jobbigt bara, jag vill att tiden ska sakta ner lite. Jag vill kunna hinna njuta av allt jag gör, utan att tiden ska flyga förbi i 3128567915 km/h.
Postat av: a-i

fin ny design men du stavara family fel i rubriken. Ska bara vara ett L.

2011-11-13 | 17:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: