2011-11-30
19:58:32

Stackars mina läsare

Just nu kan det inte vara roligt.., alls.., att läsa min blogg för jag skriver typ aldrig :(
Men idag efter skolan så stack jag till mammas jobb och clara, a-i och sophia kom och hämtade mig vid typ.. fyra eller något sånt och då drog vi upp till Nice och kollade runt. jag köpte ingenting men sen åkte vi till café Broms som var superduper mysigt nu (det var det verkligen!!!) där vi fikade. Allt var typ isönderjulpyntat och perfekt ♥
Sen gick jag till mormor en stund och sen åkte jag hem.. det var en anledning¨till att jag inte skrivit något idag. Har haft ganska fullt upp. När jag kom hem var jag stungen att jobba matte och sen ville jag sitta och måla lite.

Till er som har beställt ett porträtt av mig: jag kommer nog inte göra klart något sådär supersnart eftersom att jag vill hinna måla lite vad jag vill innan också och jag känner bara press press press just nu när jag tänker att jag måste måla på ett porträtt hela tiden så att jag blir klar och allt för då blir jag sån att jag bara ska skynda allt och då blir det slarvigt.., och fel! Men jag ska göra porträtten, det har jag ju lovat! Jag kommer bara inte jobba på dem hela tiden.

Postat av: clara

asså jag blev helt IN LOVE med onepiecen och bara "mamma, jag MÅSTE HA DEN!!!" sååå himla fiin<3

2011-12-01 | 15:54:37
URL: http://clariizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: