2011-11-26
17:42:30

Sytt en kjol! :D

Tyvärr har jag inte hunnit med att skriva fler inlägg idag så jag skyndar mig att skriva ett nu. Jag vaknade vid 11, halv 12 och gick ner och åt frukost med lussebullar och sånt efter. Sen stack jag och mamma och köpte blått trikå tyg och sen har jag gjort en lång kjol av det. Jag blev ganska nöjd men ville nog ha den lite mer.., lösare eller vad jag ska säga vid höften men what ever ;)
Sen har jag varit tvungen att STORSTÄDA mitt rum idag så det har jag gjort.
Klockan 19 så sticker vi på middag hos Sjödins och det ska bli riktigt myspys det :D
Så dricker te nu och sen ska jag duscha.
Ha det fint ♥

Postat av: ellen

Varför visar du den inte i bloggen?

Skulle vara jättekul att se den!!

2011-11-28 | 21:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: