2011-11-17
22:32:04

The best movie.. EVER!

Allvarligt talat, sry Ullis men jag har blivit en twilight geek igen! Det var den mest underbara film jag sett. jag grät mig igenom halva filmen och det var inte hur enkelt som helst tack vare min förkyldning och början till feber. Asså omg! Så himla bra film!!!!!
Fick en twilight mugg, ett twilightarmband(sånt där i gummi som var sååå populärt för ett par år sedan?) och en twilightpopcorns grej.
Men kvällen har varit så sjukt underbar och filmen slutade som jag hade trott och verkligen planerat att den skulle! Så sjukt awesome kväll! Längtar isönder mig själv tills filmen släpps på dvd och tills nästa film kommer, men samtidigt har jag en aning... enj, skitmkt ångest inför nästa film som faktiskt är SLUTET på denna underbara filmserie! Men jag ska äga alla filmerna och jag ska njuuuta av dem.
Men jag och Tutte ska garanterat gå på denna bion igen i Karlstad och inga tvivel om att jag ska se den när den kommer till Årjäng heller så ja...

Ha det bra och hoppas ni har haft en lika underbar kväll som jag har, för det har min kväll verkligen varit! Tack girls! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: