2011-11-13
01:42:55

tre timmar

Har nu suttit på mitt golv i 3 timmar och tecknat på proträttet av Chuck.
det fick bli pic nr 1. Den med handen... dock så blir skuggningen fucked up men orkar inte bry mig, jag ska försöka göra en bättre verson av bilden någon annan gång när jag är klar med denna helt.

första timmen: skissade upp den på ett ungefär
andra timmen: gjorde om och rättade till saker på skjortan och gjorde händerna mer noggranna( fasst de är fortfarande långt från fina, just nu ser de ut som knubbiga babyhänder)
tredje timmen: börjat skuggningen som är superfailad tack vare att jag valde fel papper som är väldigt svårt att skugga på. har även gjort ögonbryn, näsa och så...
THIS IS SO HARD!!

Men jag fortsätter..., får se hur länge jag stannar uppe inatt nu när teét är slut och allt :(
Vet ni vad, jag tror jag bryter för inatt... nu gör jag iordning mig med tandborstning och sedan läser jag lite.
God natt! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: