2011-10-27
18:58:29

boobs




jag vet att allt ser totalmuppat och failat ut på de 2 bilderna över men egentligen är kroppen större än "huvudet" och allt är inte såååå opropetioneligt även fasst det inte är helt rätt storlekar på allt ändå men det är bättre. Vill bara ge er en liten vink om vad jag håller på med nu (ni kan få bättre pic när jag får tbx min mobil och kan ta annat än bara webbilder..). Men ja, har tecknat på denna i 2 timmar nu och är inte ens nära att börja med skuggningen än :p

Postat av: Jennie!

HAHHAHAH! førlåt lisa var inte med meningen :((((

2011-10-27 | 21:35:45
URL: http://jenniethebrools.blogg.se/
Postat av: Sofia

´Vart har du lärt dig att rita så bra???

PS! Skulle inte du göra klart din bloggdesign snart???

2011-11-08 | 17:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: