2011-10-28
21:39:13

M I N H E L G K O M M E R B L I S E G ! !

Allvarligt!?!? Ni anar inte hur extremt gärna jag vill sitta instängd på mitt rum med en stor kopp te, ett ritblock och datorn.. men nej, jag sitter i farmor och farfars lägenhet, längtar hem och är bitter...
Och inte kan man göra något åt designen heller här eftersom att internet är så segt så att man nära på spyr.. Har man uppe två flikar så segar internet isönder och man kan inte trycka någonstans för allt total laggar, mys va??
Men ja..., på måndag är jag ledig från skolan och då kan jag väl förhoppningsvis städa rummet, rita, måla, dricka te, promenera och sånt och på tisdag blir det skolan men på onsdag, då ni!! Då åker jag och Thomas till LaStorStad och vi är där tills på fredag. Sedan tllbringar jag helgen med underbara fina vänner/sysslingar ♥
Sedan, då åker jag hem och ja...
Dock måste jag och mamma beställa bussbiljett hem för mig. Det får ej glömmas!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: