2011-12-05
07:34:09

5e december 2011

God morgon på er!
Idag fyller jag år. Jag blev firad med att familjen kom in och sjöng för mig med massor med paket också :) Och en underbart fin tårta också (goooodiiistårta!!!!!)
Jag fick en grön halsduk, en gig tekopp, akvarellblock, två akvarellfärger, akvarellpenslar, en "mapp" att sätta penslarna i, presentkort på masage imorgon kl 18.15, trosor och igår fick jag en kopp från mormor i samlingen månadskoppar som jag samlar på :)
Jag tror inte att det var något mer?
Jag och mami har nyss sett på julkalendern.
Jag åker väl ganska strax till skolan skulle jag tro. Så det ska faktiskt bli helt okej även om man väldigt gärna skulle vilja fylla år under lov eller på en helg ;)
Ha det göööött!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: