2010-12-01
10:20:50

ÅHHH!!!-.-

Jag tycker banne mig jag borde få pris elelr något!?
4 dagar tills man blir tonåring OCH HÄR SITTER JAG OCH E SJUUUK!!!
Jag har feber och årkar inte göra ett skiit...typ va inne på datorn och sova då men inge annat..
Idag måste jag dessutom duscha för USCH hur jag ser ut men aaja...får se hur det blir med skola imorrn...
Var hemma igår också..
Men jag tror och hoppas jag hinner bli frisk innan helgen:D<333
På fredagen fyller käraste Bella år som jag hoppas hinna fira iaf en liten gnutta på fredagen i skolan eller nått och så kommer det dyka upp "något" i brevlådan de näsmaste dagarna..ock jag vet inte när(!!) har jag blivit medelad om av sysslingarna:o
På lördag kommer kanske mormor och Jan och firar mig och på självaste födelsedagen på söndagen (5 december) så kommerfarmor o farfar och så blir jag firad av familjen o allt sånt .
Vi får hoppas att det inte blir snöstorm eller något..för då tar sig farmor o farfar inte ner hit till oss:s
Är det många mer än mig föresten som är förkylda, har feber, eller något?
jag VIIILL tillockmed till skolan för där finns vännerna och allt!<33
Men nu ska jag försöka "göra mig iordning" ( =duscha, sätta på sig mjukisbyxor och slapptröjja och bädda ner sig i sängen igen)

Bild från examensdagen när vi åkte upp till Karlstad efteråt:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: