2010-12-17
21:00:19

Fredaaaaaaag!!

Ja, äntligen, äntligen, äntligen HELG!!
Något som jag verkligen uppskattar!!
Det känns inte riktigt som en fredag för det bara är så... tråkigt :p
Haha..
Imorgon vid 8.30 riden sticker jag, mamma, pappa och kanske ena bror min till Karlstad och julhandlar:D
Så får VERKLIGEN passa på nu:)<3

Själv önskar jag mig pengar, böcker, cd-skivor och sims 2 (början..eller vad man ska säga) och ett riktigt skissblock.

Vad önskar ni er? <33
Aja..nu ska jag fortsätta ha tråååkigt :D
Och såå..

Imorgon kväll är det julpyssel också:o

Och jag ber mkt för ursäkt för min fortfarande dåliga uppdatering men det kommerdock fortsätta så ett litet tag framöver:s

Vi går ju jullov på onsdag förmiddag (:o) och sen är det ju jul och allt men hinner förhoppningsvis göra något litet inlägg..någon gång:)<33


Min öhhm..bild, från vintern 2009.. haha, gjorde den uppockner så den skulle bli mindre pinsam xD
hahaha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: