2010-12-30
11:10:09

God morgon :)<3

Jag vet inte om man ska kalla det morgon ?
Kanske...
Hihi, nej men idag ska jag inte göra någonting särskilt.
För kallt för skidor enligt mig (-16) men ska väll kunna hitta på något :)<33

Jag måste säga det att jag tycker ni läsare börjar bli bra på att komentera .... men bätte kan man såklart bli ;)<3
Aja.. nu kom min söta lilla pöjk hit och ville bli gosad av (min katt Tiger ;D).
Så söööt.
Jaja...Detta blir inte det roligaste inlägget om man ser vad jag har skrivit hitills;)
haha.
Men iaf, jag måste be om förlåtelse för att jag inte riktigt är lika aktiv som jag tänkt mig i bloggen.
Jag ska försöka bättra mig men kommer nog inte funka helt anyway...

Just nu saknar jag älsklingarna mer än någonting!
Ska verkligen bli underbart att träffa dem!!! (Sternley, BoDiL...KOM HIIIIIT)<333

Men nu måste jag äta lite frukost och så, så det får väll räcka med text för tillfället:D<333
Postat av: Märta Svensson (:

Fin blogg :)

2010-12-30 | 11:16:27
Postat av: Kaaaaaja

Baaaaaaaaaaajs

2010-12-31 | 15:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: