2010-12-27
00:09:18

hmmm

Jag vet inte riktigt vad det är med mig!
Jag är så konstig bara.
Typ...känner att jag vill ha allt mörkt hela tiden! En övergång till emo ?
Njaaa...?
Aja...nått är det med mig!!
Jag är inte trött, inte irriterad, har typ ångest, sktar efter te och vill ha mörkhet.
Ser mig själv lite som Lisbeth Sallander i "Millenium" serien...
Mörkt...
Vilket intrerssant ond...?
JAG VILL HA TE!!!!!!
Suck!, jag vill att det ska vara förmiddag så jag kan ta och gå en sväng, när det är ljust ute..och jag har svarta kläder på mig...som en spion!:D


Ibland blir jag såhär...när jag vill ha te men inte vågar hämta för att det är natt och möööörkt nere i köket.
Hmm...
aja.

Jag längtar tills imorgon!
Då ska jag bricka ur min gigantiska kopp som jag fick av Maja<3
Och jag ska ha mina 'MajaStrumpor' och myyysia kläder.
Ni får se bilder tomorrrrrrowwww :D

PUSS PÅ ER ERA APRUMPOR!!!


(Ganska gammal bild ?)
Postat av: Abir

fin blogg, kolla gärna in min! :)

- gratis deisgner gör jag -

2010-12-27 | 02:13:14
URL: http://abir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: