2010-12-29
18:22:19

Shopping:D<3

ja.., idag va jag mamma och bror min i T-fors och shoppade lite :D<333
Jag tar nog bilder imorgon.. ?
Eller något <33
Aja..
Är ganska nöjd med mina köp...
I buy;
* 2 saker som är anonyma xD (presenter till 2 tittare på bloggen - BoDiiL och Sternley<33)
* 3 bhar
* en mössa i beige (Tror Jennie har en liknande..?)
* En "halsduk" i mintgrön (en sån som är rund typ.. ?!)
* 2 par tights :D

Hade fått 2 brev från mitt fadderbarn när jag kom hem (Hon bor i Indornesien - Odilia heter hon<33)
Och så...:D
Och igår fick jag 1 brev fron Jojjo.

Ska veeerkligen bli underbart roligt att träffa dom nu den 3, 4 och 5 januare -2011!!
Tiden verkligen rinner iväg, som en flod typ..
Aja...
Tar bild på saker imorgon som sagt men ni får nöja er med en lagom gammal bild :)<33
Postat av: Abir

kolla min blogg, och du kanske vinner en invite till bloggsvar ? :)

2010-12-30 | 00:04:06
URL: http://abir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: