2010-12-19
12:21:19

Sims...

Nu sitter jag uppe i mitt rum och försöker instalera om det första sims spelet!...Det går inte som jag vill för det VÄGRAR att instalera:s
SUCK!!
aja.. igår var vi i karlstad och shoppade julklappar så är klar nu:D<3
Känns verkligen skööönt!
Jag handlade även på mig lösnaglar (100 st) och ett grafitti nagellack:)
Jaja..blir inget vidare låångt inlägg så.. :D

Postat av: Linnea

hejj! Snygg blogg, jag har 2 frågor... 1.har du gjort bloggdesignen?? 2. om du har gjort den,vilken sida??

2010-12-23 | 17:34:31
URL: http://linneariktigacastenfall.blogg.se/
Postat av: Lisa (ägaren)

Min kompis - Alva - har gjort bloggdesignen men jag har gjort liknande.

Jag brukar göra mina designers i picnik:D<3

2010-12-26 | 23:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: