2010-12-12
20:25:29

Uppträdande i kyrkan:)<3

Idag har jag och några andra spelat teater i kyrkan och det va kul...
Fastnade dock med myggan (en slags microfon) runt stolen så när vi skulle gå ut så kunde jag inte utan blev sittande och höll på och kissa på mig av skratt!!
DET VAR HEMSKT!!
Tillslut fick jag hjälp och så men...OMG!
Och det va massa där också!:o
Haha men aja..


Senare ikväll ska jag väll se på 'Jersey Shore' och 'A shot of love with Tila Teqila' tror jag också:)<3
Men komentera något och ha det bra:D

CP bild från tider i 6an :D<3

Postat av: emma :)

Saknar dig lisa ! <33

2010-12-13 | 21:55:32
URL: http://emmalandens.blogg.se/
Postat av: Moa Sandberg

hej lisa ♡

jag ber verkligen hundra gånger om ursäkt för att jag inte svarat på ditt brev! men har haft så fullt upp och så sjukt mycket annat att göra så jag har verkligen inte haft tid helt enkelt !

jag vill bara säga att ett brev är påväg !

det dyker nog upp såsmåning om !

ha tålamod ! :)

/ Moa ♡

2010-12-17 | 19:28:32
URL: http://ttwip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: