2010-11-27
13:47:08

En lugn lördag<3

Jag vaknade vid 9 tiden typ och gick upp ganska direkt.
Gick ner och tog lite frukost och satt sen lite framför datorn. Sen gick jag ut och gick en skön men dock kall promenad...
När jag sen kom hem i värmen igen bakade jag 2 extra kladdiga kladdkakor eftersom vi ska ha gäster ikväll (Clara m familj):D
Och sen har jag typ suttit framför datorn fram till nu och ska hjälpa mamma att baka lussekatter lite senare.


Igår var det meningen att jag skulle komma bort t Moa eller hon till mig men det gick tyvärr inte av olika andledningar..
Synd synd för det var verkligen länge sedan och vi har typ planerat i några veckor att spela in filmer och lägga upp på youtube men vi får väll se hur det blir med det :)<33

Menmen...

Ni ser ju att mitt hår inte är det längsta x) men ska faktist försöka spara en bit...får se hur lång tid det tar och jag kanske ändrar mig på vägen ?!

Postat av: Anna-Ida

Yes! Det blir kladdkaka!

2010-11-27 | 15:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: