2010-11-30
10:16:52

faaaaaan

feber
feber
feber
feber
feber


ASSÅ GAAAAHHHH!!!
Om 5 dagar fyller jag 13 år och här sitter jag och har FEBER!!!
Kul va?! Jo, huuuuuur kul som helst-.-
Jag har nervösa sammanbrott och lock för öronen samtidigt som det svider i halsen och jag inte kan andas med näsan...
ÄHH vilken toppen dag detta är!!-.-¨
Jag VIIILL INTE MER!!!!
Det går inte bra för mig nu!!
Okej, PUST att jag tog med mig sakerna hem så jag kan jobba så mkt jag årkar hemme även om jag ligger bra till i skolan men jag menar...
Idag har jag sista teater övningen eftersom vi ska uppträda den 12..även om jag vill ha fler!!
och imorgon har jag utvecklingssamtal och aa...

Just nu känner jag mig verkligen BARA depprimerad!
ÅHHH, jag vill ha uppmuntran!D:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: