2010-11-11
12:21:55

Huvudvärk:3

Nu har jag bara en ordentlig huvudvärk:s
Fick gå hem från skolan eftersom överallt är det massa ljud!!
Jag får ont i huvud av att bara tänka liksom så ska snart göra iordning en kopp te och sen ska jag lägga mig och sova<33
Jag tror att det blir skola imorgon, mamma skulle aldrig låta mig stanna hemma och sen måste ja verkligen va med på kören på kvällen:)

Men inget vidare långt inlägg men jag har andledningar:o

(Typ 1 månads gammal bild med lockar så det sprutar om det;)<3)
Postat av: Moa Sandberg

jag har ett brev på gång, ta det lugnt bara, har haft mycket läxor och sånt så hinner inte skriva så mycket, har ett nu som jag postar imon, så får vi se när det kommer :)

2010-11-11 | 18:08:21
URL: http://ttwip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: