2010-11-07
21:46:13

Lite nytt:)

Det blev allt en liten sväng till töcksfors iaf:)
Jag åkte vid 17:45 med bussen och när jag kom fram var jag cool nog att gå till "karlssons" eftersom jag behövde brevpapper...dock hittade jag inget men köpte ett fint block istellet och sen gick jag till "Glitter" där jag köpte nya klips (fejk örhängen) som var riktigt snygga:)
Sen drog sig klockan o de skulle stänga och jag skulle hem.
Det var skönt att inte vara där så länge utan bara en liten stund liksom.
Bilder på sakerna kommer förmodligen imorgon eftersom det är så mörkt och jobbigt att ta bilder nu:p

Imorrn blir det skola imorgon:3
Slutar tidigare som tur är!!:D 13:50...
Blir väll att gå till och tillbaka till skolan imorgon men vad gör väll det?
Skönt bara eftersom det är så kallt och härligt ute..:)
Blir väll kanske tillockmed några bilder då.. får väll se hur det blir;)<333

Kommer förmodligen ha fullt upp med läxorD:
Vi har ju no "test" på torsdag som jag inte ser fram emot och dessutom har vi franska glosor och kommer väll antagligen ha något mer eftersom vi alltid har så mkt prov och så... man får hoppas på det bästa- så lite läxor som möjligt:3


Hoppas även på brev imorgon, efter en stillsam och lugn helg så blir jag alltid lite extra glad om det dyker upp något kul i brevlådan;)
Har även skickat iväg ett litet brev till Moa, min brevvän, idag:)
Hoppas väll på att få brev från UlliGull och Jojjsan snart;)<3333

Men nu ska jag förmodligen kolla på "two and a half men" med resten av familjen:D

(Gammal bild på mig från en dag med Bella)...har löshår men har faktist haft så långt hår:o

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: