2010-11-22
18:12:15

Nu skäms jag verkligen...

Åhh herre GUUUD!!!
Allt för dålig uppdatering verkligen!!!
Förlåt förlåt förlåt!!!!


Jag har nyligen (igår) läst en bok..jag läste hela boken igår och drygt 40 sidor idag kanske...
Den var fantastisk!! Det handlade om en incect - 2 syskon blir kära i varandra - och var verkligen gripande!
Verkligen en bok man blev kär i så det är en läsvärd bok!!
"SyskonKärlek" heter den och är skriven av Katarina Von Bredow (tror jag det stavas)
Om ca 30 minuter sticker man iväh till kören och sjunger allt man har xD
Jag var ju inte med förra gången eftersom...just det, det vet ni ju inte heller!!
Jag fick åka ambulans förra måndagen!!
Jag fick ett allvarligt astma anfall och hade glömt medicinen hemma och skolsyster var inte där...
Han därför inte med kören och så...

Men I'm back så att säga och det bara rullar på ganska bra... :D

Hahahahha..tog en lagom random bild dr jag ser helt katastrofal ut i fars glasögon xD
Ingen vacker syn för mina läsare kan jag lova... :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: