2010-11-02
15:20:18

Plugga-.-

Idag ska det bli en riktig pluggdag för mig-.-
Kände bara för ett kort litet inlägg nu före:)<33

Fick skuss hem av Maja och jag vet att Moa inte blev glad då så sry men...

Jag vill verkligen att de som kollar bloggen ska komentera elr liknande<333

Men nu ska jag börja en JOBBIG pluggavslutning på dagen...-från o med nu tills jag lägger mig typ..

Fan att vi redan har haft lov-.- Sysslingarna och typ alla andra i sverige har lov nu men INTE VI!! För vi var såklart att sticka ut ur mängden och va onormala så vi har lov när INGEN ANNAN har det-.-
Aja...

Postat av: emelie christine desiree selena

har du tagit bort din andra blogg??? :( <3

2010-11-02 | 16:17:42
URL: http://eemeliechristine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: