2010-11-11
20:48:20

Saknar tiden...

Jag kollade igenom alla foton i datorn och guuud vad jag saknar...
Asså..såå sjuukt söta bilder på mig och Moa<333 (lägger dock inte upp de på bloggen) men hittade även bilder sen i vintras med mitt bruna "halvlånga" hår som jag verkligen vill ha tbx!!
Jag funderar ju på om jag ska färga tillbaka till min gamla hårfärg men får se...här kommer gamla sköna bilder;)<333

Ääälskar håret sjuuukt mkt!!

Never forget ;)<33
Hon tog bild när jag inte va beredd!!!
GRRRW xD

Vill ha tbx den luggen och hårfärgen som e högst upp!!


Komentera vad ni tycker kära läsare:D<333
Postat av: emelie

du är fin allt lisa ;)<33 det skulle bli supersnyggt med brunt hår och lugg på dej tycker jag ^^) <33

2010-11-20 | 09:51:53
URL: http://eemeliechristine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: