2010-11-09
14:48:14

Tidigare:o

Idag gick jag hem i detta stormväder lite tidigare...från skolan alltså.
Har nämligen haft ont i huvudet hela dagen och sen hade vi träslöjd och då är det ju bara sjuukt mkt ljud liksom:s
Ska iaf plugga idag och sen ikväll så ska vi hem till Sjösdedt;)
Blir väll kul skulle jag tro:D
Fick även ett brev idag och så...
Jag är verkligen aaaaströööött!!!

Tyck synd om mig för idag på slöjden så brääände jag mig på nån konstig "ugn" där man lägger järn som ska böjas och då vägra "en" flytta på sig när jag skulle till vattnet för att svalka av järnet och då fick jag det varma på mitt finger och aa...det va massa iaf:s

Blir inte särskilt låångt inlägg idag men blir iaf något;)<33

(det där lilla vita är ett brönnmärke som gör ooooooont)!!!



Dock blev inte alla snöflingor med på bild men det är massa snöflingor som virvlar runt också men...

Postat av: moa <3

ajdå :/ <3

2010-11-09 | 20:29:06
URL: http://ttwip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: