2010-11-04
15:31:34

YESSSS!

Det känns som om det gick riktigt bra på båda proven faktist:)<3
Idag sk jag förmodligen ha lite mer mys än igår för att vila upp mig efter alla dessa prov!!-.-
Har dock franskaglosor som jag ska kunna imorgon^^
Det är verkligen hur mycket som helst med läxor o prov och allt sånt!!
Jag får nästan aldrig en dag ledig längre. Men ska man ha utbildning så får man väll jobba för det antar jag..?

Sitter iaf här nere i köket med ett glas juice och är lagom nöjd men också lite stressad:s

Men men...ska väll upp och skriva lite dagbok och kanske några brev sen, och såklart plugga(-.-)

Satt upp håret i knut idag, så skönt att inte ha allt hår i ansiktet:)<33
Postat av: moa <3

hej lisa ♡,

blir lite orolig !, jag får bara fler och fler brev av dej och det verkar inte som att du får mina svar !

de äe bara att vänta !, de dyker nog upp snart !,

kram ♡

2010-11-04 | 22:25:51
URL: http://ttwip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: