2011-04-12
18:59:35

Bildbomb ;)<3

 Jag och Mo tyckte att den liknade Angelina Jolie lite ;)
bilder sen i söndags ;)<3
Haha ;)
Hehe ;) Ser ni att de har blivit lite mer slitna? :o
Söndagens outfit :)
Kläderna som kom idag :D

Mina ÄLSKADE shorts
Blommiga söta shorts :)
En riktigt go kofta ♥
En superfin klänning (blir nog examensklänningen och även den jag har på mamma och pappas 50-års fest) :D
En assnygg klänning <3
En sval strandklänning

Ja..det var väll allt då ;p<333
Postat av: clara

Najs :P

Kommer din jeansjacka från Lindex? Isf har vi lika men du har den ljusa och jag den mörka, tycker du passade bättre i den ljusa ^^

<33

2011-04-12 | 20:27:01
URL: http://clariizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: