2011-04-14
19:34:58

Bra dag idag :D

Imorse gick jag till skolan och precis när jag kommer ner på vägen åker Moas bil förbi så hon stannar, hoppar ut, och går med mig :)<33
Sen på skolan har det varit en ganska bra dag :D
Hehe.. efter skolan var det franskakväll med Stefan. Roligare än förväntat faktist :o
Vi gjorde asgoda pannkakor och sen såg vi på taxi 2. Eftersom det var så sjukt fint väder också så var det gött att stå ute och vänta på att mamma skulle hämta mig efter allt.
Och nu.. ja, kom jag hem ;)<3
Carro skickade mig en asbra låt med paramore som jag faktist aldrig hört förr .. o.O
Kommer inte ihåg vad den heter nu och så med ;)
Hela familjen utom jag sitter som klistrade framför tvn för det är ju hockey ^^
Postat av: rasmus

dom gröna pannkakorna smakade skit

2011-04-14 | 21:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: