2011-04-06
15:48:40

Brev + bra skoldag

I mitt förra inlägg handlade ju mest om bilderna som ska vara med på en utställning men nog om det nu.. för tillfället x)

Idag har dagen varit toppen. Jag har drivit runt med gott folk :D t.ex Emil E, Emil Å, Moa och Kaja bla:D<33
Söta människor dedär. Mår liksom bra i deras närhet.
nu när jag har skrivit om hur mkt jag älskar dem (^^) så har jag skrivit om min skoldag xD haha.. nejdå.
Men var ganska flummig och jobbig idag.. men det var kul. De som är med mig nu förtiden tycker jag har blivit mkt gladare och att jag skrattar mer... och det är väll posetift?

´När jag kom hem så var jag fortfarande skitglad och blev ännu gladare när jag upptäckte att det låg ett brev till mig i brevlådan från min lilla "B". Haha.. Bodil bodil :D<3
Men ska nog sätta mig ute i det superfina vårvädret och teckna en stund nu. Skönt att ta en brake från pluggningen:)
Visar er resultaten på bilderna sen..kanske xD<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: