2011-04-24
19:20:37

Brun utan sol! :D

Hahah.. farmor hade tydligen brun utan sol så jag smörjde in mig och får vänta och se hur det blir nu då! ;)<3
Men iaf..
Idag har vi ju shoppat och jag köpte en mascara (dock inte precis sån som jag visade på bild..), en body scrub (superbra.. har redan testat och känner mig fräschare :p), ett läppbalsam med lukt av vanilj och en snygg ring med en ros på :D
Mascara - H&M 119 kr (rea)
Bodyscrub - H&M 29,50 kr
Läppbalsam - H&M 19,50 kr
Ring - Lindex 10 kr

Sen köpte jag och mamma även en supergod glass c:
Jag hittade en ganska snygg bikini men köpte den inte eftersom den antagligen finns i stockholm ;)<3 Men det blir förmodligen bra.
Mamma köpte en supersnygg bikini som var marinblå med vita prickar och jag måste erkänna att jag blev liiite avundsjuk ändå.. Får nästan hoppas att den passar mig med x)<3
Hahaha..
Nej men.., ikväll vill jag se på nån bra film men det går väll som det går eftersom alla andra vill se på mästarens mästare och annat bull shit pogram ^_^ hahha.. nejdå :p

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: