2011-04-04
08:28:15

Datasal i franskan! ^_^

Nu sitter jag i datasalen i franskan. Olivia sitter brevid mig och jag har nyss varit inne på gSm :D 
Vi börjar om ett par minuter. Jag hann  inte sminka mig imorse men vad gör det? :p

Jag och Majis Bajis gick ju på bio igår ( "hur många lingon finns det i världen" ) och då mötte vi Sofia och Johanna där så vi satt med dem. Sofia och jag gav varasndra små blickar ibland när det var nån skön kommentar och så :)<3
Men filmen fick iaf 10/10. Den var super!

Handlade om en kille som fick sparken från massa jobb så hans flickvän lämnar han med deras barn och då flyttar han till.. nått ställe (O.o) och börjar jobba med handickappade människor och de är bara för söta. Sen så börjar han göra ett omöjligtt uppdrag med de här handickappade och åhh!! Den är extremt sevärd!!

Men det påminner lite om uppdraget som pappa höll på med när han jobbade med sånna för han tog ju med typ 30 st till London och så.. Så gulligt att man lägger ner tid för människor för att även de ska få sina drömmar uppfyllda:)<3
men vi börjar nu så puss och kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: